<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Afstand (Nederlands)

15.11.07
the vibe I'm on... Alicia Keys - Tell You Something

Heel apart, maar een geweldig gevoel... En ik maar altijd denken dat grote afstanden mensen steeds verder uit elkaar hield...

Ik heb nu gemerkt, nu ik in Portugal zit, dat afstand je eigenlijk dichterbij kan brengen.. Het brengt je dichter bij de mensen om wie je echt geeft... De mensen die echt om jou geven...

Ik kwam er nu achter wat ik in Nederland allemaal heb.. Wat ik allemaal heb opgebouwd en ook wat ik allemaal nog kan en zal opbouwen...

Het aftellen is begonnen, 2008 wordt spannend, maar ik weet het nu al heel erg zeker.. het wordt een heel mooi jaar.. en waar een wil is, is een weg! En ik wil het heel graag!!! Allemaal!!!

Groetjes,
Hélder


PS: Wat ben ik soms een stommerd, hè! Dan ben ik net Steve Urkel!
Thursday, November 15, 2007 :: ::
1 Comments:
  • MIJN urkel
    kus!

    By Anonymous Anonymous, at 13:39  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink