<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Luister je wel? (Nederlands)

31.8.07
the vibe I'm on... Talib Kweli - Listen

Nee.. eigenlijk niet...

Het klinkt misschien stom en ik schaam me er ook voor, maar heel vaak luister ik helemaal niet als mensen tegen me praten. Het zit zo.. Iemand zit met me te praten, vertelt me iets, maar ik ben er helemaal niet bij.. Ik ben gewoon afwezig.. Dan denk ik aan van alles en volg het gesprek niet. Mensen zitten vaak heel enthousiast spannende verhalen aan mij te vertellen, maar ik verdwaal gewoon in mijn eigen gedachten.. Meestal zijn het dingen die ik op dat moment veel belangrijker vind, zoals wat ik de dag erna moet aantrekken, wat ik de dag ervoor heb gegeten, wat voor wedstrijden ik allemaal moet kijken in die week...

Ja, mensen, ik heb er lang over zitten nadenken, waarschijnlijk tijdens gesprekken met iemand anders.. gesprekken die over iets heel anders gingen.. maar ik heb dus een nieuwe gave (alweer, vragen jullie nu.. JA, ALWEER!) ontdekt! Ik heb de gave om niet te luisteren!

Heel vaak ook als ik aan het voetballen ben, dan hoor ik helemaal niet wat er om me heen of tegen mij wordt gezegd.. Laatst vroeg me nog een teamgenoot, nadat ik op stomme manier de bal was kwijtgeraakt: 'Luister je wel? Heb je me gehoord?' ik schaamde me diep en dacht bij mezelf.. Nee, ik luister helemaal niet...

Groetjes,
Hélder
Friday, August 31, 2007 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink