<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Afscheid? (Nederlands)

24.8.07
the vibe I'm on... J Dilla - Don't Cry

Zoals jullie waarschijnlijk al weten (of horen te weten :P) vertrek ik maandag naar Portugal, voor 4 maanden.

Ik heb nu alleen maar het weekend om alles in te pakken en vertrekken (en tussendoor ook nog werken en voetballen).. Maar wat ik vervelend vind aan deze dagen is afscheid nemen... Pfff.. Ik haat het.. Dan maak ik mezelf wijs dat het 'maar' 4 maanden zijn, maar ik ga iedereen toch heel erg missen.. Ik doe altijd heel stoer, ook tegenover de mensen in Portugal.. Het lijkt alsof ik niemand mis of ga missen.. Maar dat is alleen de buitenkant... Volgens mij ben ik het zo gewend aan mensen te missen dat ik het niet eens meer uitstraal.. Maar de werkelijkheid is anders.. En dat merk ik dus pas als iemand gaat huilen bij de afscheid.. Dan ga ik ook huilen.. dan komt alles gewoon naar boven.. Dus nou weet je het... Als je afscheid van me neemt, moet je niet huilen.. when you cry, then I cry, we cry together...

Nouja, ik ga nu verder met mijn voorbereidingen en straks ook nog werken..

Tot de volgende keer!

Groetjes,
Hélder

PS: I can't stand to see you cry...
Friday, August 24, 2007 :: ::
1 Comments:
  • OHhh; ik dacht dat je vlak nadat ik terugkwam zou gaan! Ik wist niet dat ik je net ging missen; ik kom donderdag pas weer terug in Nederland. Nou ja; veel plezier in Portugal!! En doe de groeten van mij aan iedereen daar.

    By Blogger Gio, at 08:34  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink