<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Witte tanden (Nederlands)

24.7.07
the vibe I'm on... Nina Simone - I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free

Vreemd.. Ik werk nu al bijna 6 jaar bij de Valk en maakte afgelopen zondag iets raars mee.. Er was een gast aan tafel die tegen 'mijn' bijloper (een jongen die nog van alles moet leren, kwa bedienen, voor wie ik die avond verantwoordelijk was) zei dat ie liever bediend werd door een blanke ober... Shiiit... toen die bijloper dat tegen me zei, dacht ik dat ie een grapje maakte en lette daar niet zoveel op.. Maar die jongen mag niet afrekenen, en toen ik naar die tafel ging met de rekening, vroeg die man heel onbeleefd naar hem.. Toen begon ik dus echt te geloven dat die kerel mij niet als ober wilde hebben.. Ik ben toen naar een chef gegaan en heb alles verteld, maar ik wilde per se zelf met die man afrekenen.. Mocht er dan iets zijn, dan wisten de chefs hoe het kwam...

Het afrekenen ging nog goed.. maar toen begon het pas voor mij.. Ik dacht in eerste instantie dat het niets met me zou doen.. Dat ik weer vrolijk door zou gaan.. Ik heb tenslotte al veel erger meegemaakt.. Niet dus.. Daarna heb ik een paar stomme foutjes gemaakt omdat ik een beetje afgeleid werd door het hele gedoe..

Aan de andere kant, heb ik zowel zaterdag als zondag van vrolijke, aardige (vrouwelijke :-p) gasten gehoord dat ik mooie tanden heb.. En dat doet me eigenlijk veel meer dan die ene sukkel, want tja.. hij loopt gewoon met zijn ogen dicht...

We hebben toch allemaal dezelfde, witte tanden?

Groetjes,
Hélder
Tuesday, July 24, 2007 :: ::
1 Comments:
  • wat n sul zeg..... had hem wat anders verteld. jij bent toch gewoon cool en niet lelijk((om in jouw woordgebruik te blijven) maar mooi, bruin of wit, boeien!!

    By Anonymous Anonymous, at 20:07  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink