<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Slapen is vet! (Nederlands)

4.6.07
the vibe I'm on... D'Angelo - Me and Those Dreamin' Eyes of Mine

Mijn ogen dichtdoen, mijn lichaam onstpannen
Weggaan zonder te vertrekken
Slapen
Alles resetten, nergens aan denken
Vluchten
Draaien, draaien en nog eens draaien,
Slapend
Shit! Ik ben wakker! Dan besef ik het pas...
Dan besef pas hoe lekker het is om te slapen
Ok dan, ik sta op en ga naar het toilet
Klaar! Weer naar bed, mijn ogen weer dicht
'n Nieuw begin
Ik droom, jij en ik, ik en jij
Mooi
Damn! De zon schijnt en mijn ogen zijn open
Het is weer zover.. hoe kan dat toch?
Dat ik wakker moet zijn om het te zien
Om erachter te komen.. om het te voelen
Slapen is vet!!!!
Monday, June 04, 2007 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink