<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

... en Geld is lelijk! (Nederlands)

4.6.07
the vibe I'm on... Nas - Money is My Bitch

Ik hou van je, maar je bent altijd weg
Kom terug
Ik kan nooit lang van je genieten
Waar ben je?
Ik heb je nodig, zonder jou lukt het niet
Wacht
Blijf toch maar weg, ik wil je niet meer
Je liegt
Je hebt me bedrogen, ik heb geen vrienden
Het is jouw schuld! Ik ben nu alleen
Door jou
Alles is nu kapot, ga nu maar weg
Ik heb jou nu wel, maar geen leven
Lelijk!
Ja, je bent lelijk en ik haat je
Kan ik jou omruilen voor liefde?
Monday, June 04, 2007 :: ::
1 Comments:
  • Alles heeft zijn prijs, Helder! Weet je wat? Geef mij wat van dat geld, krijg jij wat van mijn liefde! ;) Goeie deal, dunkt me!

    xdikke kusx

    By Blogger Slienaa, at 15:43  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink