<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Een zonnige dag (Nederlands)

24.5.07
the vibe I'm on... Boyz II Men - 4 Seasons of Loneliness...

Check this out...

De zon schijnt, de mensen lachen en de korte rokjes komen naar buiten
Ik kijk rond, ik kom tussen de menigte en ik zie dat prachtige lichaam
Ik probeer haar te volgen, maar haar ronde vormen maken me duizelig
Haar gezicht zie ik niet, gehypnotiseerd als ik ben door haar naakte benen
Die sappige billen, strak ingepakt, dansen net voor mijn ogen de trap op
Ze draait zich om en ziet mijn watertandende mond, maar ik schaam me niet
Ik schaam me niet en het interesseert me niet, want ik zie haar ogen niet
Die grote neppe Prada-zonnebril verstopt ze en daarom kijk ik niet meer
Naar haar gezicht natuurlijk want die volle booty is onweerstaanbaar
Ik moet haar aanspreken.. ik word gek van haar, maar wat zal ik zeggen?
Ik tik haar aan, ze schrikt even maar zet haar bril zachtjes af en kijkt me aan
AAAHHHHH!!! SHIIIIIIIIIIITTTTTTTT!!!!
Ik dacht al dat het te mooi was om waar te zijn.. Damn! YOU'RE UGLY!!

Nouja, ik weet niet of ze echt zo lelijk was.. of dat ik beter gewend ben...
Was het nou weer gewoon een vergissing, of ben jij het schuld?
Het was niet de eerste keer dat ik iets met een andere probeerde
Maar de waarheid is dat ze allemaal niets zijn, vergeleken met jou...
Thursday, May 24, 2007 :: ::
1 Comments:
  • Helder ... knul ... volgens mij heb jij dringend eens een 'bunker' nodig! :P Hahaha!

    Xkusx

    By Blogger Slienaa, at 17:00  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink