<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Knopje (Nederlands)

11.2.07
the vibe I'm on... The Chemical Brothers - Galvanize

Ik wou dat ik een knopje had waarmee ik al die gevoelens aan en uit kon zetten wanneer ik het wilde... vooral dat gemis.. dat gemis dat me op dit moment niet rationeel laat nadenken.. dat gemis dat me op dit moment niet eerlijk laat lachen.. dat gemis dat mij op dit moment ertoe dwingt een slechte acteur te zijn...

Heeft iemand zo'n knopje in de aanbieding?

Groetjes,
Hélder
Sunday, February 11, 2007 :: ::
1 Comments:
  • Lieve knul, ik weet dat je je slecht voelt. *dikke digitale knuffel!* Maar bedenk maar zo: hadden wij een knopje om onze gevoelens uit te zetten, namen wij al datgene wat ons menselijk - en dus leuk - maakt weg. Natuurlijk, je voelt je slecht maar dat hoort erbij. En jou kennende ben je er zo weer bovenop en huppel je weer door het leven! Hou moed, knul, en mocht er wat zijn, dan weet je me te vinden! Xdikke kusX

    By Blogger Slienaa, at 14:39  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink