<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Nieuw Jaar, Nieuw Leven? (Nederlands)

1.1.07
Jullie zijn al die jaaroverzichten waarschijnlijk moe, maar toch kom ik hier met een korte overzicht van mijn 2006...

2006 was het jaar van mijn dreads...
2006 was het jaar van veel voetbal...
2006 was het jaar van de drie mobiele telefoons...
2006 was het jaar van drie concerten: Kanye West (-), The Roots (+) en John Legend (+)...
2006 was het jaar van Toulon en Valencia...
2006 was het jaar van de roem, met Hélder op TV, in de krant en op de brochures van de Universiteit...
2006 was het jaar van de Bachelor...
2006 was het jaar van een geweldige en hete zomer, zowel in Nederland als in Portugal...
2006 was het jaar van de Donuts (J Dilla RIP)...
2006 was het jaar van veel feesten...
2006 was het jaar van vele verkoudheden...
...2006 was het jaar van Hélder...

Veel mensen gebruiken deze tijd van het jaar om nieuwe voornemens uit te spreken.. Ik vind dat niks.. Als je weet dat je iets moet verbeteren of dat je moet veranderen, waarom dan wachten tot het nieuwe jaar begint? Ik ga hier dus geen voornemens neerzetten.. In plaats daarvan ga ik jullie een paar dingen vertellen die me te wachten staan in 2007...

2007 wordt het jaar van de stage voor mijn Master.. In Nederland of in het buitenland, dat weet ik nog niet...
2007 wordt het jaar van het EK tot 21, in juni...
...2007 wordt het jaat van Hélder...

Groetjes,
Hélder
Monday, January 01, 2007 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink