<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Fo' Real?!?! (Nederlands)

7.1.07
the vibe I'm on... Common - They Say

Ach ja, weer eens gezellig op stap...

'-Hey Hélder!! Ik heb gehoord dat je verliefd bent op Dat Meisje!

- Serieus? Oh.. Ik wist het niet, man.. Wie heeft je dat verteld?

- Ja, Dat Andere Meisje heeft het verteld..

- Grappig, ik zie en spreek Dat Andere Meisje bijna nooit.. Grappig dat ze dat zegt.. Nouja, ik ben in ieder geval blij dat ik nou weet dat ik verliefd ben op Dat Meisje.

---------

- Hey Dat Andere Meisje! Ben ik verliefd op Dat Meisje?

- Ja... Dat hoorde ik dus net...

- Leuk! Van wie heb je dat dan?

- Dat heeft Dat Meisje me net verteld! '

Wat is dit?!!?! Nu wordt er zelfs voor mij bepaald wanneer en op wie ik verliefd ben... You can't be serious...

Groetjes,
Hélder
Sunday, January 07, 2007 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink