<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Grappig (Nederlands)

5.12.06
the vibe I'm on... Lauryn Hill - Lost Ones

Het is grappig hoe mensen snel veranderen... hoe ze eerst altijd gewoon tegen je doen en van het ene op het andere moment, spreken ze je alleen als ze iets van je moeten hebben... of erger nog, ze spreken je omdat ze medelijden met je hebben.. echt grappig!!! ik hoef geen medelijden!!
Het is grappig hoe snel mensen achter hun fouten komen, of juist niet..
Het is grappig hoe leugens nog meer leugens veroorzaken... Nog grappiger om te zien dat die leugens steeds slechter en slechter worden...
Het is grappig om te zien hoe mensen je keer op keer van alles beloven en die belooftes nooit nakomen...

Het is zo grappig dat ik het vergeten ben om te lachen!!

Het is ook grappig hoe ik zelf ook snel verander.. en me dus niets meer aan trek van al die leugens en niet nagekomen beloftes...
Het is ook grappig hoe ik dus steeds egoïstischer word...

it's so silly how come?
Tuesday, December 05, 2006 :: ::
1 Comments:
  • :( Is het heel erg van me als ik het grappige van die dingen niet inzie? Wel mooie blog, dat dan weer wel :)
    xkusx

    By Blogger Slienaa, at 11:11  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink