<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Global Orgasm (Nederlands)

21.12.06
Jullie weten dat ik normaal niet iemand ben van de goede doelen en dat soort bullshit, maar dit vond ik het beste idee allertijden om een standpunt in te nemen tegen oorlog en dus voor vrede.

Het is heel simpel, vrijdag, 22 december, jij, ik en miljoenen anderen... een (of meer als jullie willen) ORGASME VOOR DE VREDE!!!

Je mag zelf bepalen waar en met wie, maar je doet het dus met een ander doel dan normaal, je doet het voor de vrede!!!

Voor meer informatie check http://www.globalorgasm.org.

Kom op, laten we het doen.. in de naam van de wereldvrede!!!

Groetjes,
Hélder

PS: ik weet nog niet met wie ik het ga doen, maar geloof me maar, ik ga het doen!!
Thursday, December 21, 2006 :: ::
1 Comments:
  • Jaaaaaah! Ik heb het al gelezen, het stond in de Veronica gids!
    Ik heb mijn agenda al een dag vrijgehouden! :D Oh, ik hou van goede doelen! ;)
    xkusx

    By Blogger Slienaa, at 18:19  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink