<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Do somethin'!!! (Nederlands)

19.12.06
the vibe I'm on... Macy Gray - Do Something

Ja, jullie hebben gelijk!!! Het is niet netjes om hier steeds over andere mensen te praten en hoe slecht ze wel of niet zijn...

Dit gaat nu over mij!!! Over hoe ik altijd veel praat en heel weinig doe, ook al beschuldig ik andere mensen ervan dat ze dit doen...

Maar goed.. de laatste weken, eigenlijk per toeval, ben ik heeeel veel aan het ondernemen en nou kan ik eindelijk zeggen dat ik mijn eigen woorden waarmaak.. Ik ben eindelijk iets aan het doen en voel me daar heel goed bij!!! (wat ik minder vind, is dat ik heeeel weinig slaap :( )

Get up get out and do somethin'
Don't let the days of your life pass you by
Get up get out and do somethin'
How will you make it if you never even try?
Tuesday, December 19, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink