<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Niets bijzonders... (Nederlands)

3.11.06
the vibe I'm on... Pearl Jam - Last Kiss

Vrijdagochtend: 8 uur en 34 minuten. Ik pak de trein om naar school te gaan. Ik ben eens op tijd.

Vrijdagmiddag: 13 uur en 16 minuten. Klaar met school, alles ging goed, nu op naar Sittard.. Afspraak om 15 uur.

Vrijdagmiddag: 14 uur en 15 minuten. Ik zit in de stoptrein. Hij staat stil.

Vrijdagmiddag: 14 uur en 18 minuten. Ik zit nog steeds in de stoptrein en hij staat nog steeds stil.

Vrijdagmiddag: 14 uur en 26 minuten. Ik zit nou in de Intercity, want het duurde me te lang in de stoptrein (die nog steeds stilstaat trouwens).

Vrijdagmiddag: 14 uur en 53 minuten. Ik zit op het politiebureau op Marly te wachten om fotoconfrontatie te gaan doen, in verband met de 'oplichtingzaak' van afgelopen zaterdag.

Vrijdagmiddag: 15 uur en 5 minuten. Ik ben alweer klaar bij de politie (nee, die lelijkerd zat er niet tussen) en sta weer op het station op de stoptrein te wachten, die vertrekt om 15.27.

Vrijdagmiddag: 15 uur en 26 minuten. De lieve mensen van NS hebben net omgeroepen dat de stoptrein van 15.27 naar Maastricht vandaag niet rijdt. Nou kan ik lekker nog een half uurtje in de kou wachten.

Vrijdagmiddag: 15 uur en 59 minuten. Nee, de trein is er niet. Vertraging: ongeveer 5 minuten.

Vrijdagmiddag: 16 uur en 20 minuten. Ik zit in de auto om eindelijk naar huis te gaan. Damn wat een raar geluid maakt mijn mooie Twingo Dinky toy.. Bah!! Het is nu bijna weekend en ik moet dinsdag helemaal naar Zeist (naar de KNVB) rijden. Hoe moet ik dat nou doen?

Vrijdagmiddag: 16 uur en 47 minuten. Nou, lekker is dat, de auto moet in de garage blijven. Met een beetje geluk heb ik hem morgen terug, anders maandag pas. Het goede nieuws is dat ik hem dinsdag zeker terug heb om naar Zeist te gaan. Ik moet nu wel naar huis lopen, misschien ga ik wel langs Marion, Frank en Twan.

Vrijdagavond: 19 uur en 7 minuten. Ik sta bijna in Elsloo langs te kant op Frank te wachten. Gebruik ik een keer de fiets om te gaan trainen, ben ik nog niet eens daar en het pedaal van mijn fiets valt eraf.. Nou moet ik dus op Frank wachten..

Vrijdagavond: 23 uur en 27 minuten. Ik loop de straat op, ik ga zo naar de anderen toe om naar de Mondial te gaan.

Vrijdagnacht (of zaterdagochtend, wat jij wil :-p): 5 uur en 13 minuten. Ik lig in bed. Mondial was wel gezellig.. Was heel druk, maar toch zo leeg.. Ik miste iemand...

Tsja, eigenlijk niets bijzonders gebeurd... vandaag...

Groetjes,
Hélder
Friday, November 03, 2006 :: ::
1 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink