<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Keep it real! (Nederlands)

13.11.06
the vibe I'm on... Nina Simone - I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free

Ik ben een beetje boos op mezelf! Ik heb nu gemerkt dat ik een me een tijdje anders heb gedragen dan ik eigenlijk ben... Ik kom er nu achter dat ik eigenlijk heel stoer heb lopen doen om bepaalde doelen te bereiken... Bah!! Wat stom... Vooral omdat ik iemand ben die altijd dingen roept als 'wat er ook gebeurt, blijf je jezelf blablabla' Ik heb die doelen uiteraard niet bereikt, en daar ben ik blij om.. Nu heb ik dus ingezien dat ik gewoon weer normaal moet doen.. gewoon mezelf zijn...

Dit ben ik dus al een aantal weken aan het doen en ik voel me weer prima!! Gelukkig!! Lekker met beide benen op de grond!! Heerlijk!!!

Ik heb mijn eerste uitslag van de master terug. Ik heb het gelukkig gehaald! Niet het beste punt van mijn 'student-carrière', maar het is wel voldoende en nu weet ik voor de volgende keer dat ik nog harder mijn best moet doen.

Volgende week wordt het zweten. Woensdagavond het concert van The Roots in Amsterdam, de ochtend daarna om 10.30 op Schiphol om vertegenwoordigers van de Portugese voetbalbond te ontvangen. Vrijdag de loting (dus allemaal kijken, vr 24 nov om 18.00 op Talpa ;) ) en zaterdag nog op en neer rennen met die mensen. Ik ga woensdag dus weg en kom pas zaterdagavond terug. Ik hoop dat het allemaal goed gaat, anders kan ik het EK vergeten.

Groetjes,
Hélder
Monday, November 13, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink