<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Maandag (Nederlands)

30.10.06
the vibe I'm on... Kevin Mark Trail - Breathless...

Het is nu dus maandag... Wat kan ik zeggen: wat een week? wat een weekend?

De afgelopen week, tussen het schrijven van een 'review article' voor school en de irritaties op het voetbalveld door, werd ik verrast door mooie woorden en lieve gebaren...

En dan het weekend... Vrijdagavond op stap, zaterdag hard moeten werken om op het einde van de dag erachter te komen dat ik voor 100 euro opgelicht werd... Ik weet niet eens meer wat ik het ergste vond, dat ik daadwerkelijk werd opgelicht en de woede die daardoor ontstond, of dat ik gewoon zo stom dat ik erin trapte en die andere woede die dáárdoor ontstond. Gelukkig waren er nog die zoete verrassingen (en ze bleven maar doorgaan) waar ik het eerder over had, om me aan het lachen te houden...
Zondagavond eerst gezellig uiteten en daarna (nog eens) op stap...

Vandaag is het alweer maandag en morgen begint een nieuw blok op school dat volgens alles veeleisend zal zijn, overmorgen begint de maand november, die voor mij heel druk zal worden (mede door mijn EK-verplichtingen)... En ik zit nog steeds te dromen over mooie mensen met lieve woorden...

Groetjes,
Hélder
Monday, October 30, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink