<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Ik heb het weer voor elkaar gekregen (Nederlands)

17.10.06
Gisteren hebben ze me van de KNVB gebeld en gevraagd of ik teambegeleider van Jong Portugal wilde zijn op het EK tot 21, volgend jaar in Nederland. Ik heb natuurlijk ja gezegd.

Dit betekent dat ik het weer voor elkaar heb gekregen om betrokken te zijn bij een mooi sportevenement. Ik ben eens benieuwd.. Ik weet zeker dat het leuk zal zijn, maar toch heb ik zo'n idee dat mijn 'Colombiaanse' avontuur nog beter en leuker is geweest.. Het is nu maar afwachten..

Dat is in juni volgend jaar en de speelsteden zijn Arnhem, Nijmegen, Heerenveen en Groningen.

Als ik meer hierover weet, zal ik het jullie ook vertellen.

Groetjes,
Hélder
Tuesday, October 17, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink