<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Iets wat ik dus helemaal niet leuk vind (Nederlands)

4.10.06
De laatste tijd heb ik bijna geen tijd voor niets. Juist nu ik zoveel moet doen (eigenlijk wil ik gewoon alleen maar slapen). En als er iets is wat ik helemaal niet leuk vind, is dat ik van alles op tijd moet plannen. Het ergste is nog dat ik helemaal niet kan plannen. Ik zal jullie laten zien hoe dat plannen ongeveer gaat, in mijn hoofd:

- Morgen, vroeg opstaan en een paar dingen opzoeken voor school.
- Slapen.
- Mijn 'bureau' opruimen.
- Slapen, slapen.
- De computer 'opruimen'.
- Slapen, slapen, slapen.
- De auto wassen en opruimen.
- Slapen, slapen, slapen, slapen, slapen.
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

en dan val ik zo wakker in slaap en heb ik nog niets gepland.

Groetjes,
Hélder
Wednesday, October 04, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink