<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Gave (Nederlands)

11.10.06
the vibe I'm on... 2Pac - Do For Love

Vandaag wil ik het hebben over een heel bijzondere gave die ik heb... Ik zat laatst eraan te denken en ja.. Het is dus heel speciaal dat wat ik heb.. En nu gaan jullie weer zuchten zo van 'onee! komt ie weer met zijn "opschepperij" '. Dat is dus terecht, maar ik moet dit toch even kwijt. Volgens mij hebben niet veel mensen dit wat ik heb.

Het zit namelijk zo.. Elke keer dat ik een leuk, mooi, lief meisje ontmoet met wie eventueel iets zou kunnen gebeuren (of zelfs met die meisjes met wie echt iets is gebeurd), presteer ik het steeds om het gewoon te verpesten. Ik weet niet hoe ik het doe, maar ik vind het maar een apart en interessant fenomeen.
Bij de ene ga ik te snel, bij de andere te langzaam.. Voor die ene ben ik niet lief genoeg, voor de andere ben ik te lief.. Ik ben of te serieus/braaf of ik maak teveel grapjes, of plaag te veel... De ene vindt me te gevoelig, de andere vindt mij te ongevoelig...

Steeds als ik een nieuw (ja, leuk, lief, blabla) meisje ontmoet, denk ik er meteen aan.. Wat zou dit keer fout gaan? Dan ga ik er zo lang over nadenken dat ik dat ene 'moment' (jullie weten wel) mis, en het dus nog een keer heb verpest.

Hehe.. ik ben benieuwd hoe ik het nu ga verpesten..

Groetjes,
Hélder
Wednesday, October 11, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink