<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Lagos 2006 (Nederlands)

10.9.06
Zoals ik al verteld had, ben ik een paar dagen naar de Algarve geweest.. Het was daar echt gezellig.. Ik had jullie beloofd een paar foto's te posten.. Je kunt ze hieronder zien, onder de Portugese titel .

Op de eerste foto, zien jullie mij met Paty (links), Rute (midden) en Angelina (rechts). Op de achtergrond de dj Toby One.

De tweede foto spreekt voor zich...

Op de derde foto sta ik naast Angelina, de schuldige van dit allemaal.. Zij heeft me overgehaald om daarnaartoe te gaan. (Let maar niet op mijn ogen.. het was toen al laat.. hehe)

Tsja.. de vierde foto.. De muziek was goed, zeg maar..

Foto 5... Rute, Faira, dj, Angelina en ik (ja, ik was een vlieg aan het volgen)

Op de zesde foto, zien jullie Paty en mij!! We waren echt vrolijk

Op de zevende foto, Precious en ik, en meer zeg ik niet...

Foto 8... Het meisje van de kroeg en ik.. Links een mafketel die zomaar erbij is gaan staan om de foto te verpesten...

De negende foto is echt mooi, he? 3 zeldzame schoonheden bij elkaar!!

De laatste foto vat alles samen.. Het was daar gewoon gezellig!!!

Groetjes,
Hélder
Sunday, September 10, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink