<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Big Plans (Nederlands)

10.9.06
Jullie kennen me goed en weten dat ik van uitdagingen hou... Eerst het naar Nederland komen om te studeren.. Vorig jaar het werk op het Jeugd WK.. Vorige week ben ik begonnen aan een pittige master..

Nou, alsof het nog niet genoeg is allemaal, besloot ik gisteren een nieuwe uitdaging aan te gaan... Ik denk dat deze de moeilijkste wordt van allemaal... Jullie weten natuurlijk ook dat slapen mijn favoriete hobby is.. Dus wil ik, de volgende keer dat ik vakantie heb, een record breken: 20 uur achter elkaar slapen!!

Wens me maar succes!

Groetjes,
Hélder
Sunday, September 10, 2006 :: ::
1 Comments:
  • Succes!

    Enne gefeliciflapstaard met je verjaardag!

    By Anonymous Anonymous, at 21:47  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink