<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Back to life.. Back to reality (Nederlands)

6.9.06
Ik ben al een week terug... Ik ben 3 weken in Portugal geweest en heb een gelweldige vakantie gehad!! Gelukkig heb ik alle dagen, uren, minuten en seconden maximaal kunnen benutten!

Het begon meteen heel goed met een reisje naar de Algarve, zoals ik jullie al heb verteld. Het zijn een paar mooie dagen geweest, met veel feest met veel mooie vrouwen :) !! (als het goed is, krijg ik die foto's nog)

Daarna ben ik terug naar Amora gegaan, naar het huis van mijn oma, waar de feeststemming gewoon door is gegaan. Het was toen tijd om alle familie en vrienden te zien die ik nog niet had gezien. Een paar etentjes met familie waren te lekker om over te slaan. Etentjes thuis, bij mijn peettante of in het restaurant... Als ik er nu aan denk, heb ik weer trek in lekker Portugees eten (dat ik 3-4 kilo ben bijgekomen is gewoon bijzaak :p)

Ik heb geen enkele dag stilgestaan, ben weliswaar een beetje ziek geweest, maar dat was geen reden om te stoppen. Strand, voetbal, stappen en lekker eten.. dit zijn de 'trefwoorden' van mijn vakantie dit jaar. Het was heerlijk om iedereen weer te zien en die sfeer weer eens te proeven. De laatste 10 dagen is Gérard (ik geloof niet dat de meeste van jullie hem kennen) vanuit Nederland naar Portugal gevlogen om bij mij een beetje vakantie te vieren. Het was leuk om hem daar te hebben, om hem te laten zien hoe ik in Portugal leef(de). Jammer dat hij zo laat besloot om te gaan, want ik had op dat moment niet echt tijd meer om 'speciale' dingen voor hem in te plannen.

Het vertrek was weer heel moeilijk en ik heb daar nu nog last van. Ik mis iedereen daar heel erg, maar weet zeker dat alles langzamerhand goed wordt. Ben maandag alweer begonnen met school en afgelopen zaterdag heb ik ook al gewerkt. Ben ook al aan het trainen, dus ik pak het weer op...

Ik heb trouwens heel weinig foto's gemaakt daar in Portugal, omdat ik het de hele tijd heel druk had met filmen.. Dus als je echt benieuwd bent naar mijn vakantie, kun je gewoon een afspraak maken om de dvd's te kijken :p

Groetjes,
Hélder
Wednesday, September 06, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink