<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Wat als? (Nederlands)

1.8.06
Geïnspireerd door Nicolay ft. Darien Brockington - I Love The Way You Love

Wat als ik jou nooit had zien staan?
Wat als ik nooit had gevraagd naar je naam?
Wat als ik je nooit had laten gaan?
Wat als ik jou had meegenomen naar de maan?

En wat als ik jou wel had kunnen betoveren?
Net als jij mij hebt betoverd...
En wat als jij en ik de wereld gingen veroveren?
Net als jij mij hebt veroverd...

Wat als jij verslaafd was aan mij?
Net als ik verslaafd ben aan jou...
Wat als je lachte bij alles wat ik zei?

En wat als jouw liefde nooit genoeg zou zijn?
En wat als ik gewoon een keer wakker werd?
Want dit is te mooi om waar te zijn...
Tuesday, August 01, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink