<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Non-stop (Nederlands)

15.8.06
Bijna een week in Portugal, en eigenlijk nog geen rust gehad... Ik ben al vaak naar het strand geweest, en ben 4 dagen in Lagos, in de Algarve, geweest. Gisteren ben ik weer naar huis gekomen en hier meteen op stap geweest.. Vette poep daar!! Echt!! Ik ben daar dus elke avond op stap geweest, maar niet zomaar op stap.. Ik ben elke avond met mijn harem op stap geweest. Ik ging steeds met 6 meiden uit!! Echt leuk daar.. en steeds drinken voor niks.. Op gegeven moment praatte ik al Italiaans met een paar Italiaanse meisjes en Frans met de lelijke Fransen daar.. Ik heb ook mijn salsa en merengue kunstjes daar mogen vertonen, met de Portugese Shakira.. Pff!! Ik mis hen nu al, maar ik moest echt terug, want ik heb nog niet iedereen gezien en zo... Heb nu nog maar 2 weken, en moet ook flink gaan sporten...

Voor de rest, voelt het gewoon lekker om weer hier te zijn, echt leuk om iedereen weer te zien.. Commentaar is altijd leuk 'Oh! Je bent niet meer dik!!' 'Pff!! Je bent echt mooi' (dit zeggen vooral mijn lieve tantes).. En in de Algarve werd ik zelfs Chris Brown of metroseksueel genoemd.. Hehehe.. Geweldig...

Ik ben trouwens een beetje boos... Ik dacht dat ik 1 september alweer naar school moest, maar ik begin pas 4 september.. Tss!! Als ik dat had geweten, was ik hier langer gebleven voor een concert dat weekend.. Maar goed.. Ik kan me toch wel vermaken, de tijd dat ik hier ben...

Dit was het weer voor vandaag.. Ik zal binnenkort weer proberen te bloggen.

Groetjes,
Hélder
Tuesday, August 15, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink