<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

LOVIN' it!!! - Deel II (Nederlands)

2.8.06
Geïnspireerd door Little Brother - Lovin' It

Een paar weken geleden, vertelde ik jullie dat ik echt genoot van de vakantie.. Nu moet ik jullie even het vervolg vertellen...

Tsja, afgelopen weekend ben ik dus naar Valencia gegaan en zoals het hoort bij een echte Superman, heb ik in 3 nachten alleen maar 10 uur geslapen (in totaal dus!!!). Was wel een geslaagde reis. De bedoeling was dat het een 'voetbalreis' werd, maar het werd ook een culinaire reis. Ik heb in twee dagen meer gegeten dan de twee weken ervoor. Het was natuurlijk heel erg lekker allemaal. Pff.. Als ik weer aan die lekkere vis denk, zie ik hem voor me, ruik ik hem.. proef ik hem HMMMM...
De mensen waren daar echt vriendelijk en aardig, maar ook gek.. Ik moet binnenkort echt wel een keer terug, want ik heb heel weinig van de stad kunnen zien en ben zelfs niet eens echt op stap geweest (SCHANDALIG!!!)

Zondag kwam ik dus terug uit Valencia, was om 12 uur in Amsterdam, om 15 uur in Stein en om 17 uur liep ik al rond bij de Valk!!!! Na 3 uurtjes werken, heb ik mezelf officieel dood verklaard! Maandag weer gewerkt en meteen daarna naar een verjaardag in Maastricht en dus weer op stap!!

Het voetbalseizoen is ook weer begonnen, ik ben vorige week dinsdag en gisteren weer gaan trainen, het gaat goed.. Alleen gisteren had ik op het einde een beetje last van kramp, maar dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat ik door de Valencia-ervaring weer een paar kilo's rijker ben. Tsja, maakt allemaal niets uit, die raak ik zo weer kwijt ;)


Ik vertrek dinsdag naar Portugal, en daarvoor moet ik nog een paar dingetjes regelen, waar ik eigenlijk geen zin in heb, maar ja, moet ook gebeuren, he.. Ik zal ook proberen om nog op stap te gaan want ik kan eigenlijk niet stoppen. Vandaag heb ik vrij en heb ik moeite met stil te blijven zitten.. IK MOET IETS DOEN!!!

Don't stop, can't stop, yes I wanna
From state to state, them boys making the papes, and yeah we lovin' it
Can't stop, won't stop, yes I wanna
Don't stop, can't stop, yes I wanna
And all across the world, the fly ladies and girls, tell me they lovin' it
Can't stop, won't stop, yes I wanna
Everybody say they lovin' it

Groetjes,
Hélder

PS: het feit dat ik last van keelpijn heb, en moe ben en me ziekjes voel boeit eigenlijk niet.. I'M LOVIN' IT!!
Wednesday, August 02, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink