<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Lachende liegende gezichtjes (Nederlands)

1.8.06
Geïnspireerd door The Temptations - Smiling Faces Sometimes

Echt... Serieus.. Ik geniet ervan als mensen tegen me liegen, en ik heb het gewoon door.. Het is prachtig om te zien hoe creatief ze kunnen zijn op het moment dat ze een nieuwe leugen verzinnen.. Het is ook een heerlijk gevoel om het door te hebben en gewoon doen alsof ik erin geloof.. Dat doe ik alleen voor de moeite.. want ja, volgens mij is het best moeilijk om zo'n stomme leugen te verzinnen.. Ik kan (gelukkig) niet liegen, dus probeer ik het ook niet.. Mijn oma zei altijd tegen ons 'liegen is lelijk' en ja, inderdaad! Het is echt een tegenvaller... een lachend gezicht dat liegt..

In het Portugees bestaat er een uitdrukking die zegt 'bedrieg me, want ik hou ervan'.. Hehe.. Het is echt zo.. lieg maar tegen me.. ik hou ervan...

Groetjes,
Hélder
Tuesday, August 01, 2006 :: ::
0 Comments:
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink