<$BlogRSDUrl$>
Heldinho
everybody loves Hélder...

Praten doet pijn... * Woorden van Wijsheid (Nederlands)

27.12.05
Praten doet pijn... daarom praat ik niet zo veel...
Praten doet pijn... het doet mij pijn en aan diegene die luistert...
Praten doet pijn... daarom ben ik vaak bang om te praten...
Praten doet pijn... omdat het hart niet altijd praat...
Praten doet pijn... omdat het hart vaak wel praat...
Praten doet pijn... omdat pratend een leugen uit je mond kan vliegen...
Praten doet pijn... omdat pratend een waarheid uit je mond kan vliegen...
Praten doet pijn...
... maar het doet nog meer pijn als we niet praten...


* een collega van mij zei ooit dat praten pijn deed, maar in dat geval had het te maken met keelpijn.. volgens mij doet het ook pijn om andere redenen..
Tuesday, December 27, 2005 :: ::
2 Comments:
  • vraagje, werk je nog steeds bij van der Valk? Weet je of Jeanette of Marczenja daar nog steeds werkt?
    Alvast bedankt

    By Anonymous Anonymous, at 08:02  
  • ..een mooi stukje joh !

    Dankjewel voor deze "corrigerende tik" (politieke besluiten daargelaten) om weer te gaan bloggen...(maar deze keer zonder komma's of verwarrende bijzinnen, zoals deze..)

    By Anonymous Anonymous, at 21:36  
Post a Comment
<< Home

Heldinho :: permalink